Op deze pagina wordt het nieuws uit de gemeente geplaatst. Heeft u tips, suggesties of opmerkingen? Mail dan naar

Op deze pagina publiceert onze predikant ds. W.F. van de Woestijne elke week zijn preekhulp vragen.
U wordt uitgenodigd om op deze vragen te reageren en daarmee ds. Van de Woestijne input te geven bij het maken van zijn preek.
U kunt dan mailen naar:

Op deze pagina vindt u elke week de orde van dienst voor de eerstvolgende zondagen en/of bijzondere diensten. Dit betreft dan de diensten in Strijen en Mookhoek die door onze eigen predikant worden geleid.
De nieuwe ordes van dienst zullen over het algemeen op vrijdag op deze pagina beschikbaar komen.

De gebruikte afkortingen betekenen:
L. staat voor een lied uit de bundel Op Toonhoogte uitgave 2006
Gz. Staat voor een lied uit het Liedboek voor de kerken uitgave 1973
Ps. staat voor een psalm uit het Liedboek voor de kerken uitgave 1973

De hervormde gemeente Strijen organiseert regelmatig activiteiten en acties om geld op te halen voor goede doelen.
Voor de meest recente activiteiten verwijzen we u door naar de overige kopjes onder 'Activiteiten'.
Op deze pagina vindt u een overzicht van voorgaande activiteiten met verslagen en/of foto's.